راهنمای خرید رمان خارجی | معرفی برترین رمان جدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود کتاب، دانلود کتاب خارجی، خرید کتاب خارجی و آدرس ebookrally.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 6
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 22
:: بازدید سال : 234
:: بازدید کلی : 1177

RSS

Powered By
loxblog.Com

راهنمای خرید رمان خارجی | معرفی برترین رمان جدید
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1398 ساعت 16:41 | بازدید : 174 | نوشته ‌شده به دست محمد رضا | ( نظرات )

دانلود رمان خارجی خواهان بسیاری در بین کاربران ایبوک رالی دارد از این رو ما قصد داریم در این مطلب به معرفی برترین سایت های دانلود رمان خارجی و دانلود رمان جدید بپردازیم.

یکی از منابع قدیمی عصر زندگی انسان کتاب می باشد که سبب تبادل اطلاعات و پیشرفت ما در حوزه های مختلف شده است. از آنجایی گه تکنولوژی پیشرفت خوبی داشته است هر روز شاهد چاپ و نشر هزاران کتاب به شکل فیزیکی و آنلاین در کل جهان هستیم، بهترین منابع برای دانشجویان، استادان و فرهنگیان کتاب های خارجی به ویژه زبان انگلیسی است که همیشه دسترسی و پیدا کردن آن ها راحت نیست، از طرفی افرادی که در حال یادگیری زبان خارجی هستند تمایل دارند کتاب رمان خارجی یا کتاب داستان های طولانی به زبان اصلی را بخوانند ، البته برای آشنایی بهتر و بروز تر می توان در سایت های ارائه دهنده رمان ، دانلود رمان جدبد را جست و جو کنید و با بروز ترین مسائل اجتماعی و فرهنگی آن کشور و جامعه آشنا شوبد .

 

عرفی کتاب همه چیز درباره نویسندگی خلاق
هرآنچه باید دربارۀ نگارش رمان، داستان کوتاه، فیلمنامه، سفرنامه، نمایشنامه، شعر، مقاله و ... بدانید. (از مجموعه کتاب های آموزش نویسندگی)

کتاب همه‌چیز درباره‌ی نویسندگی خلاق می‌تواند کمکتان کند. این کتاب در تمام مراحلِ کار راهنمای شماست؛ از آماده‌سازی خود برای نوشتن‌ در محیط کار و ذهنتان‌ تا رسیدن به سوژه‌ای بکر برای نوشتن نسخه‌ی پیش‌نویس و ویرایش آن. به علاوه با مطالعه‌ی منابع، مثال‌ها، گزیده‌های الهام‌بخش و توصیه‌ها با قالب‌های مختلف نگارش آشنا می‌شوید و با خواندن مصاحبه‌های انجام‌شده با نویسندگان موفق ترغیب می‌شوید بنویسید. همچنین نکات کلیدی، چالش‌ها و حتی تکنیک‌های فرّار به شما در گذر از خشک‌طبعی ترسناک در عالم نویسندگی کمک می‌کند. اگر مشتاقید و تصمیم دارید نویسندهٔ خلاق‌تری شوید و به نظر هم می‌آید می‌توانید چنانچه برای یادگیری و تمرین وقت بگذارید، این کتاب به شما نشان می‌دهد که چطور مهارت‌های نگارشی خود را بهتر کنید و به طرز چشمگیری خلاقیت خود را در سبک‌های مختلف نگارشی بروز دهید.
با تلاش، کسب مهارت و صرف زمانْ بعید نیست که بتوانید باربارا کینگ سلوِر، ای.بی. وایت، تونی ماریسون، مایکل کابون، آلیس مونرو یا حتی پی.دی. جیمز دیگری شوید. می‌توانید سبکی گویا، سلیس و مختص خود را پرورش بدهید تا هروقت کسی نوشته‌ای از شما خواند، مانند هولدن کالفیلد در ناتور دشت، بگوید «وقتی کتاب را می‌خوانید می‌گویید کاش نویسنده‌ی کتاب دوست صمیمی‌ام بود تا هروقت دلم خواست می‌توانستم باهاش تلفنی گپ

 

هفته اول:
نویسندگی چیست؟ نویسنده کیست؟
مثل هر کار دیگر در هفتۀ اول باید بفهمیم که اصلاً نویسندگی چیست؟ نویسنده کیست؟ مراحل نویسنده شدن سخت است یا آسان؟ برای نویسنده شدن چه میزان عرق جبین و کد یمین لازم است؟

نویسنده کسی است که می‌نویسد، همین. چه نامه بنویسید و چه طرح تجاری، چه مقاله بنویسید و چه رمان، در هر صورت نویسنده‌اید.

تصور می‌کنیم تاکنون جسته‌گریخته دست به قلم برده‌اید، اما هنوز حرفه‌ای نشده‌اید. حالا در هفتۀ اول آغاز نویسندگی حرفه‌ای چه باید بکنید؟

اصلاً بیایید با تعریف نویسندگی حرفه‌ای آغاز کنیم:

یک تعریف نویسندگی حرفه‌ای می‌گوید:

نویسندۀ حرفه‌ای فردی است که جز نوشتن کار دیگری انجام نمی‌دهد.

تعریف دیگر می‌گوید:

نویسندۀ حرفه‌ای کسی است که شغل او نویسندگی است و از راه دیگری امرار معاش نمی‌کند.

 





:: موضوعات مرتبط: دانلود رمان , دانلود رمان خارجی , دانلود رمان جدید , رمان خارجی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رمان خارجی , دانلود رمان جدید , دانلود رمان , رمان خارجی ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: